en fråga bara...<3

hejhallo alla blogläsare...!<3

dagen var väl kul...<333 thihi var väl roligt efter skolan också idag orkar jag inte berätta nu e lite för trött...:()

        men blire väl någon annan dag istället...!!<3
      ni får väl hålla ut nöff hahah nej vad pinsamt!!<33

tänkte fråga en sak till er:

undrar om ni typ kan skicka in frågor och sen sa svaarar jag på dem typ som att jag kan ge tips till er om vad som helst..t.ex killar skola smink och så vidare....!!!
skulle bli glad....

hade tänkt att jag snart skulle börja göra videoinlägg snart...<333


byee alla bloggisar....////emmmam


Kommentarer
Postat av: linda

hade oxå tänkt börja videoblogga :D va imorgon? :D <33

2009-11-10 @ 17:43:38
URL: http://lindissw.blogg.se/
Postat av: anonym

vad har du för tips för att killar ska falla för en

2010-04-03 @ 11:30:21
Postat av: anonym liten tjej

har du en kille?

hur många år är du?

du måste inte svara om du tycker att ja är konstig!

kram

2010-04-03 @ 11:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0